FAQ – Zakup masek antysmogowych

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Maski i filtry

Zakupy i korzystanie ze sklepu

 


 

Czym charakteryzują się maski UrbanMask?

Maski UrbanMask można dopasować do twarzy każdego użytkownika w taki sposób, by nie powstały szczeliny pomiędzy maską a skórą. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu zanieczyszczone powietrze nie dostanie się do Twojego organizmu. To nic skomplikowanego, możesz zrobić to w domu, na własną rękę!
Maski UrbanMask są przyjazne Twojej skórze dzięki wykończeniu materiałem SoftTech. Ich superelastyczne paski mocujące pozwalają zapewnić Ci komfort i bezpieczeństwo.
Maski UrbanMask są najlżejsze na rynku, każda waży jedynie 20 gramów!
Przy produkcji masek UrbanMask zastosowano metodę „antywirus”, dzięki której rozwój bakterii i wirusów został zatrzymany. Chronią Cię więc nie tylko od zewnętrznych zanieczyszczeń, ale też nie pozwalają mnożyć się organizmom powodującym różne choroby.


Jak długo mogę używać maski UrbanMask?

Maski UrbanMask możesz używać przez długi czas, jeśli tylko będziesz o nią dbać. Maska nie traci właściwości bakteriobójczych nawet mimo umycia ją ciepłą wodą. Myje się ją z wyjętymi filtrami, które powinieneś regularnie wymieniać. W zamówionej masce UrbanMask filtry będą już wbudowane, a dodatkowe możesz zamówić w naszym sklepie.


Kiedy wymienić filtr w masce UrbanMask?

To, kiedy wymienić filtr zależy od kilku czynników: natężenia zanieczyszczenia powietrza, częstotliwości Twojego oddechu, temperatury, wilgotności, higieny oraz specyfiki otaczającego Cię środowiska. Zwróć uwagę na kolor, który po dwóch tygodniach przybrał filtr, bo właśnie dwa tygodnie to termin ich przydatności. Jeśli przybrał odcień szarości, to znak, że warto go wymienić i zadbać o swoje zdrowie.


Czym różnią się od siebie filtry F96, F94 i F92?

  • Filtr F96 (96%) – najwyższy poziom ochrony przed zanieczyszczeniami, drobinkami i wirusami. Chroni podobnie do masek N99, jednak oddychanie przez filtr F96 jest łatwiejsze.
  • Filtr 94 (94%) – łatwe oddychanie przy zachowaniu wysokiej ochrony. Chroni podobnie do masek N95.
  • Filtr 92 (92%) – najbardziej ekonomiczny, najwyższa wydajność przy codziennym stosowaniu.
  • Wszystkie filtry posiadają cząsteczki naładowane elektrostatycznie, dzięki czemu są bardzo skuteczne w łapaniu drobnych cząstek rzędu wielkości 0.3 mikrometra!

Czy filtr straci swoje funkcje przy kontakcie z wodą?

Elektryczna siła statyczna znajdująca się w filtrach jest bardzo silna i nie utraci swoich właściwości przy kontakcie z wodą, jednak należy pamiętać, że na filtry warto uważać. Proponujemy Wam gustowne pokrowce na maski wykonane z najlepszych gatunkowo tkanin w różnych barwach i wzorach [POKROWCE NA MASKI ANTYSMOGOWE]. Filtrów nie można prać! 😉


Gdzie kupić maski antysmogowe?

W Internecie znajdziesz szeroki wybór masek, jednak przeglądając oferty warto zachować ostrożność oraz skupić swoją uwagę tylko na najwyższej jakości produktach. Jeśli szukasz skutecznej ochrony przed zanieczyszczeniami powietrza i cenisz sobie komfort użytkowania, postaw na sprawdzone i wygodne maski antysmogowe UrbanMask.

W ofercie sklepu UrbanMask znajdziesz najlepsze maski smogowe, których skuteczność ochrony została udowodniona przez znane i cenione na świecie instytuty badawcze. Gdzie kupić maski antysmogowe? Jeśli zastanawiasz się, gdzie kupić maski antysmogowe, masz dwie możliwości. Możesz je obejrzeć i zamówić na stronie UrbanMask lub dokonać zakupu w naszym sklepie na Allegro, gdzie także znajdziesz nasze maski antysmogowe. Gdzie kupić akcesoria do masek?

Maski antysmogowe wymagają okresowej wymiany filtrów. Wymienne filtry, pokrowce i inne potrzebne dodatki do masek także znajdziesz w naszym sklepie. UrbanMask oferuje Ci skuteczne maski antysmogowe oraz szeroki wybór akcesoriów do nich – wszystko wysokiej jakości i w jednym miejscu.


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 667 002 998.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 667 002 998.


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 667 002 998.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak,  w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów